Rabar, Kristina (2011) Komunikacija i ponašanje kupaca. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (344kB) |
Sažetak
Tema završnog rada jest komunikacija i ponašanje kupaca. Komunikacija je svima vrlo blizak pojam, stoga što je svi koriste svakodnevno. Komunikacija ima znatan utjecaj na ponašanje potrošača, što će biti objašnjeno u ovom radu. Ona ne predstavlja samo izravno komuniciranje, već i druge oblike kojih većina kupaca nije ni svjesna. U prvom dijelu definirati će se pojmovi ponašanja potrošača i komunikacije, nakon čega slijedi detaljan opis marketinške komunikacije, njezine podjele i efekata koji nastaju. Osim odavno poznatih oblika marketinške komunikacije, spomenuti će se i noviji, suvremeni oblici. Oni postoje već neko vrijeme u životima potrošača, ali su još uvijek u fazi rasta i razvoja. U nastavku će se prikazati utjecaj masovnih medija na potrošače i njihovo ponašanje. Tu će pobliže biti objašnjen oglas i njegov utjecaj, kako se sastavlja poruka koja se želi poslati široj publici ili pojedincu, zatim gdje staviti, odnoso izložiti oglas, te kako privući pažnju potrošača. Ujedno, to su najteži poslovi za proizvođača i marketara jer iziskuju mnogo vremena i uloženog truda kako bi se došlo do optimalnog rješenja. Sve vam to govori koliko je zapravo potrebno proučavati potrošače, način njihovog kretanja u prodavaonicama, načine razmišljanja, te proučavati i otkrivati njihove stavove. To bi se trebalo raditi kontinuirano, odnosno stalno jer se percepcije kupaca mijenjaju. Nakon toga, prikazati će se utjecaj masovnih medija prema potrošačima po spolu i dobi. Dakle, posebno će se pojasniti kako masovni mediji utječu na ponašanje pojedinaca ili grupe potrošača po spolu (žene i muškarci), a posebno po dobi (mladež, kupci srednje dobi, te kupci starije dobi). Autorica završnog rada provela je istraživanje, odnosno anketiranje, na sto ispitanika čiji će rezultati biti iskazani u nekim djelovima rada. Rezultati su zanimljivi, te će se na temelju njih napraviti usporedba između ženskih i muških kupaca. Na kraju će biti navedeni i objašnjeni ostali utjecaji na potrošače, a to su obitelj, prijatelji i prodavači. Premda su navedeni kao zadnji, to ne znači da su manje važni.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/104 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 02 Nov 2011 12:07 |
Zadnja promjena: | 02 Nov 2011 12:07 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/239 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |