E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Komunikacijski miks u kamenoklesarskom obrtu "Boris Smolić"

Kovačević, Doris (2013) Komunikacijski miks u kamenoklesarskom obrtu "Boris Smolić". Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (3MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Modernim marketingom ne smatra se samo razvijanje dobrog proizvoda, atraktivno određivanje njegove cijene, te napor da ga učini prihvatljivijim za ciljne kupce. Zadatak je poduzeća također da komuniciraju sa svojim sadašnjim i potencijalnim kupcima, maloprodavačima, dobavljačima, ostalim sudionicima, te općom javnošću. Svako poduzeće neizbježno uspostavlja komunikacije sa svojim kupcima. Za većinu poduzeća pitanje nije da li komunicirati već što reći, kome i koliko često. Cjelokupni marketinški miks, ne samo komunikacijski miks, mora biti uređen tako da ostvari i omogući planirano strateško pozicioniranje poduzeća. Svrha ovog rada je teorijski obraditi komunikacijski miks koji je jedan od četiri instrumenta marketinškog miksa, te na primjeru kamenoklesarskog obrta Boris Smolić prikazati kako se koriste elementi komunikacijskog miksa u cilju ostvarenja marketinških i općenito poslovnih ciljeva obrta. U prvom poglavlju ovog rada govori se o marketinškoj komunikaciji, te o njezinim vrstama, elementima i modelima. Isto tako obrađeni su modeli međuosobne komunikacije i efekti komunikacije. Drugo poglavlje obrađuje komunikacijski miks, njegovu funkciju, te glavne oblike komunikacije. Svi komunikacijski oblici su pojedinačno definirani i obrazloženi, a oni su oglašavanje, unapređenje prodaje, odnosi s javnošću i publicitet, osobna prodaja, direktni marketing, te događaji i iskustva. Treće poglavlje naglašava značaj integrirane marketinške komunikacije (IMK), koja su njezina osnovna obilježja i ciljevi, te navodi kada, gdje se i kako primjenjuje. Posljednje poglavlje bavi se obilježjima komunikacijskog miksa u kamenoklesarskom obrtu Boris Smolić. Prikazano je i financijsko izvješće koje prikazuje ukupne godišnje prihode i utrošena novčana sredstvima za promociju obrta.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2013/135
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 04 Oct 2013 09:01
Zadnja promjena: 21 May 2014 11:06
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2401

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku