E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Ponašanje poslovnih organizacija u kupnji

Milanković, Aleksandra (2013) Ponašanje poslovnih organizacija u kupnji. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (684kB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Nužnost poznavanja svih segmenata tržišta poslovne potrošnje neophodni su za prepoznavanje potrebnih akcija koje je od strane poslovnih organizacija potrebno poduzeti prilikom kupnje. Međutim raznolikost, kako tržišta tako i organizacija, ne ostavljaju mogućnost jedinstvenog načela ponašanja koje bi pojednostavilo ponašanje poslovnih organizacija u kupnji. Upravo zato, završni rad se bavi tržištima poslovne potrošnje i jedinstvenim značajkama svakog od njih, te načinima ponašanjima poslovnih organizacija u kupnji na svakom od njih. Svrha završnog rada je ukazati na važnost ponašanja poslovnih organizacija u kupnji jer se donošenjem dobrih odluka o kupnji kao i njihovom racionalizacijom utječe na poslovanje cjelokupnog poduzeća. Iz navedenoga proizlazi da je vrlo važno sagledati i ekonomske aspekte nabave jer čine jedan od temelja uspješnog poslovanja cijelog poduzeća. Cilj završnoga rada je temeljno obuhvatiti tržišta poslovne potrošnje, njihove značajke i važnosti, te na temelju toga objasniti ponašanje poslovnih organizacija u kupnji radi lakšeg shvaćanja funkcioniranja cjelokupnog lanca tržišta, njegovih specifičnosti, distribucije, donošenja odluka, pa sve do poslijekupovnih procesa.Rad obrađuje specifičnosti ponašanja poslovnih organizacija u kupnji na primjeru poslovanja poduzeća Fusio d.o.o. kako bi teoretski dio rada bio popraćen kroz praktični primjer.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2013/161
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 29 Nov 2013 08:13
Zadnja promjena: 21 May 2014 11:06
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2431

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku