E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Interni marketing u neprofitnim organizacijama (Crveni križ Istarske županije)

Belušić, Iva (2013) Interni marketing u neprofitnim organizacijama (Crveni križ Istarske županije). Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Interni marketing kao poslovni alat savršeno funkcionira u profitnim poduzećima i organizacijama, pitanje koje se postavlja je da li je on na isti način primjenjiv u neprofitnim organizacijama. Radom se istraživalo da li se koncept internog marketinga može integrirati u menedžment neprofitnih organizacija, te je kao za primjer uzet Crveni križ Istarske županije. Radom se na početku definiralo pojmove internoga marketinga i neprofitnih organizacija te ukratko predstavila organizacija koja je uzeta za primjer. Potom su definirale varijable i uzorak koji su uzeti u obzir pri provedbi istraživanja, vrsta podataka koja se obrađivala te naĉin prikupljanja podataka. A na koncu su prikazani rezultati istraživanja i analiza podataka koji su obrađeni i prikazani tijekom provedenog istraživanja, navedena su ograničenja i preporuke za poboljšanje primjene internog marketinga. Rezultati pokazuju da uz sve prednosti koje primjena internog marketinga u organizaciji donosi još uvijek je interni marketing slabo poznati koncept te javlja se potreba jačanja svijesti njegove primjene, implementiranja u aktivnosti odjela Ljudskih potencijala i/ili Marketinga, te edukacija i trening osoblja.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2013/182
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 29 Nov 2013 08:07
Zadnja promjena: 29 Nov 2013 08:07
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2463

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku