E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Design of products with both international and local perspectives based on Yin-Yang balance theory and SWARA method

Zolfani, Sarfaraz Hashemkhani and Zavadskas, Edmundas Kazimieras and Turskis, Zenonas (2013) Design of products with both international and local perspectives based on Yin-Yang balance theory and SWARA method. Ekonomska istraživanja (2). pp. 153-166. ISSN 1331-677X

Puni tekst
[img] PDF
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB) | Zatraži kopiju

Sažetak

Proizvodnja i dizajn proizvoda su ključevi uspjeha te imaju ključnu ulogu u industriji. Proizvođači bi morali biti pažljivi što se tiče njihovih proizvoda, ciljanih tržišta kao i mnogih kriterija koje pri tome moraju uzeti u obzir. Ovo istraživanje predstavlja novi okvir za posebne situacije koristeći teoriju Yin-Yang ravnoteže (YYB) pri proizvodnji i dizajnu proizvoda s novim perspektivama. Ovaj rad proučava opće situacije u proizvodnji proizvoda za međunarodne proizvođače i industrije. Proizvođači mogu smanjiti trošak i rizik proizvodnje proizvoda uzimajući u obzir kako unutarnje tako i međunarodne karakteristike proizvoda. U tome smislu se koristi SWARA metoda kako bi se odredio prioritet važnih kriterija u ovom pitanju. Pet stručnjaka je sudjelovalo na konferenciji u dvije sekcije i odabrali su važne kriterije. Prioritet kriterija je baziran na stupanjskoj (stepwise) metodi analize omjera težine. Šest kriterija ovog istraživanja na bazi prioriteta je određeno kao važno: opće karakteristike svakog proizvoda i aplikacije, kontrola troškova i politike finalnih cijena, pojavnost s umjerenom perspektivom, detaljna marketinška istraživanja, utvrđivanje ciljnih tržišta u detalje i posebna pažnja proizvodnim kapacitetima. Najvažniji kriterij među njima jesu opće karakteristike svakog proizvoda i aplikacije. Ovaj okvir se može modificirati s obzirom na potrebe svake industrije te se može primijeniti kao model potpore općem odlučivanju za proizvođače i industriju.

[error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 26/2
Ključni pojmovi: dizajn proizvoda, Yin-Yang teorija ravnoteže, SWARA metoda
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 04 Pro 2013 10:55
Zadnja promjena: 04 Pro 2013 10:55
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2508

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku