E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Pronalaženje znanja u skladištima podataka kao potpora odlučivanju u marketingu

Bevanda, Vanja and Tomić, D. (2002) Pronalaženje znanja u skladištima podataka kao potpora odlučivanju u marketingu. Zbornik radova, Sveučilište u Mostaru, Ekonomski fakultet Mostar. pp. 93-113.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju) [error in script]
Tip objekta: Članak
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: Kopanje po podacima, marketing odlučivanje
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 07 Jan 2014 08:16
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 08:16
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2631

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku