E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Činitelji utjecaja formiranja odnosa s korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture

Alerić, Dražen (2004) Činitelji utjecaja formiranja odnosa s korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture. In: Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a "Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva". Hrvatska zajednica Udruga za marketing, Split, pp. 317-329.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga. Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.

[error in script]
Tip objekta: Dio knjige
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: konkurentnost usluga, informatička tehnologija, dugotrajni odnosi davatelja i korisnika usluga
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 07 Jan 2014 08:17
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 08:17
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2694

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku