Alerić, Dražen (2004) Činitelji utjecaja formiranja odnosa s korisnicima usluga na razvoj informatičke infrastrukture. In: Zbornik radova s XVIII. Kongresa CROMAR-a "Marketing u razvoju infrastrukture hrvatskog gospodarstva". Hrvatska zajednica Udruga za marketing, Split, pp. 317-329.
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Brojna konkurencija na tržištu prisiljava davatelje usluga u Hrvatskoj da poboljšaju konkurentnost svojih usluga. Povećati vrijednost usluge može se putem uspostave i razvijanja odnosa s korisnicima. Informatička tehnologija predstavlja ključ uspjeha stvaranja odnosa s korisnicima, no samo u sprezi s obrazovanim ljudima koji tu tehnologiju mogu na najbolji način koristiti.
Tip objekta: | Dio knjige |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | konkurentnost usluga, informatička tehnologija, dugotrajni odnosi davatelja i korisnika usluga |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:17 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2694 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |