Alerić, Dražen (2007) Utjecaj upravljanja odnosima sa korisnicima na razinu konkurentnosti ICT usluga kod hrvatskih davatelja usluga. Tržište, Časopis za tržišnu teoriju i praksu, 19 (1). pp. 43-57. ISSN 0353-4790
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Ovaj rad dokazao je veću konkurentnost ICT usluga koje sadrže upravljanje odnosima sa korisnicima usluga od usluga koje ne sadrže upravljanje odnosima sa korisnicima. Provedeno istraživanje kod promatranih davatelja ICT usluga u Hrvatskoj dokazalo je da su usluge u koje je ugrađena dodatna vrijednost uz pomoć upravljanja odnosima sa korisnicima konkurentnije u odnosu na iste usluge u koje nije ugrađeno upravljanje odnosima sa korisnicima usluga. Za uslugama u koje su obogaćene upravljanjem odnosima sa korisnicima vlada veća potražnja od strane korisnika usluga. Povećana konkurentnost usluga koja je nastala ugrađivanjem upravljanja odnosima sa korisnicima podiže i opću konkurentnost poduzeća koje pruža usluge. Sustavna primjena upravljanja odnosima sa korisnicima usluga stvara dugoročnu vezu tj. odnos između korisnika usluge i davatelja usluge što omogućuje kvalitetno i dugoročno rješavanje problema korisnika. Upravljanje odnosa sa korisnicima predstavlja tu dodanu vrijednost koja podiže razinu konkurentnosti usluge te davatelja takve usluge čini različitim i prepoznatljivim u odnosu na mnogobrojnu konkurenciju. Time se kod korisnika usluga stvara zadovoljstvo te preferencije prema poduzeću koje mu je pružilo uslugu, a rezultat svega jest povećana lojalnost korisnika. Poduzeću koje pruža usluge kojima je sastavni dio upravljanje odnosima sa korisnicima usluga olakšano je ispunjenje misije i ciljeva u skladu s marketinškom filozofijom.
Tip objekta: | Članak |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2007/19 |
Ključni pojmovi: | konkurentnost usluga, dugotrajni odnosi davatelja i korisnika usluga, informacijsko-komunikacijske tehnologije |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje > 658.89 Kupci kao objekti prodajnih napora. Potencijalni kupci, klijenti |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:17 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2695 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |