E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Marketing turističke destinacije

Križman Pavlović, Danijela (2008) Marketing turističke destinacije. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Mikrorad, Pula. ISBN 978-953-7498-12-2

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Trendovi koji se javljaju u turističkoj potražnji, oštra konkurentska borba među turističkim destinacijama, tehnološke inovacije, environmentalistički pritisci te drugi značajni čimbenici u turističkom okruženju nameću potrebu za promišljanjem i iznalaženjem djelotvornijeg načina upravljanja turističkom destinacijom od postojećeg. Prema stavu mnogih autora, turističke destinacije mogu usvajanjem upravo marketinškog pristupa u upravljanju prevladati strategijske jazove prisutne u tradicionalnom načinu upravljanja. Analizom brojnih teorijskih rasprava i istraživanja iz područja marketinga turističke destinacije, uočeno je da se samo neke njegove odrednice obrađuju i to uglavnom pojedinačno, tj. da ne postoji sveobuhvatan i sustavni pristup pri njihovom sagledavanju i obradi. Stoga se u ovoj znanstvenoj monografiji obrađuje fenomenologija turizma, marketinga u turizmu, turističke destinacije, marketinga turističke destinacije, upravljanja marketingom turističke destinacije i marketinga turističke destinacije u funkciji njezina održivog razvoja.

[error in script]
Tip objekta: Knjiga
Mentor: NIJE ODREĐENO
Ključni pojmovi: marketing, turistička destinacija, održivi razvoj
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 07 Jan 2014 08:30
Zadnja promjena: 07 Jan 2014 08:30
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2805

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku