Križman Pavlović, Danijela (2008) Marketing turističke destinacije. Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Mikrorad, Pula. ISBN 978-953-7498-12-2
Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)Sažetak
Trendovi koji se javljaju u turističkoj potražnji, oštra konkurentska borba među turističkim destinacijama, tehnološke inovacije, environmentalistički pritisci te drugi značajni čimbenici u turističkom okruženju nameću potrebu za promišljanjem i iznalaženjem djelotvornijeg načina upravljanja turističkom destinacijom od postojećeg. Prema stavu mnogih autora, turističke destinacije mogu usvajanjem upravo marketinškog pristupa u upravljanju prevladati strategijske jazove prisutne u tradicionalnom načinu upravljanja. Analizom brojnih teorijskih rasprava i istraživanja iz područja marketinga turističke destinacije, uočeno je da se samo neke njegove odrednice obrađuju i to uglavnom pojedinačno, tj. da ne postoji sveobuhvatan i sustavni pristup pri njihovom sagledavanju i obradi. Stoga se u ovoj znanstvenoj monografiji obrađuje fenomenologija turizma, marketinga u turizmu, turističke destinacije, marketinga turističke destinacije, upravljanja marketingom turističke destinacije i marketinga turističke destinacije u funkciji njezina održivog razvoja.
Tip objekta: | Knjiga |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Ključni pojmovi: | marketing, turistička destinacija, održivi razvoj |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište > 339.138 Marketing |
Odjeli: | Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković" |
Datum pohrane: | 07 Jan 2014 08:30 |
Zadnja promjena: | 07 Jan 2014 08:30 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/2805 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |