E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Strateško marketinško planiranje

Matika, Danijel (2009) Strateško marketinško planiranje. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (2MB)

Sažetak

Poslovni svijet danas, sve je više kompleksniji i stalno prolazi kroz određene promjene u ekonomskom, tehnološkom, kulturnom i političkom okruženju. Te promjene prisiljavaju gospodarske objekte da stalno mijenjaju način poslovanja i prilagođavaju se spomenutim promjenama kako bi opstali na tržištu i ostvarili svoje ciljeve. Kako bi poduzeća uspješno poslovala u takvom okruženju potrebno im je strateško marketinško planiranje, koje je ujedno i tema ovog rada. Svrha rada je prikazati aktivnosti procesa strateškog marketinškog planiranja kao najvažnijeg dijela marketinškog planiranja uopće. Tema je teorijski obrađena, ali isto tako napravljen je i strateški marketinški plan za novoosnovano poduzeće koje želi kvalitetno poslovati u konkurentnom turističkom tržištu. U prvom dijelu rada definirani su pojmovi: strategija, marketinško planiranje i marketinške strategije. Drugi dio rada na teorijski način objašnjava strateško marketinško planiranje. Prvo poglavlje govori o misiji i pojašnjava kako je izjava o misiji jedna od veoma važnih strategijskih odluka. U drugom poglavlju analiziraju se vanjski čimbenici koji utječu na poduzeće poput: tržišta, kupaca i konkurencije. Sljedeće poglavlje bavi se analizom unutarnjih čimbenika. Nakon toga obrađena je SWOT analiza, kao jedan od najvažnijih elemenata strategijskog planiranja. Sljedeće poglavlje bavi se segmentacijom tržišta, te zadnje poglavlje u ovom dijelu govori o važnosti postavljanja ciljeva. U trećem dijelu rada, sve ono što je u drugom dijelu teorijski obrađeno, primijenjeno je u praksi, kroz izradu strateškog marketinškog plana na primjeru poduzeća UO „SIGE“. Najprije je dan kratak opis poduzeća, koje upravlja turističkom špiljom „Feštinsko kraljevstvo“. U sljedećim poglavljima, napravljena je izjava o misiji, analizirani su vanjski i unutarnji čimbenici, napravljena je SWOT analiza, segmentacija tržišta i postavljeni su dugoročni ciljevi. Nakon toga dan je kritički osvrt na strateške aktivnosti upravljana špiljom. Zaključak donosi rezime rada i sumiraju se stavovi po sadržajnim cjelinama. Da bi se postavljeni problem što bolje istražio, tj. postigli ciljevi istraživanja, korištene su znanstvene metode deskripcije, dedukcije, indukcije, komparacije te metode analize i sinteze.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2009/132
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Financijski management
Datum pohrane: 10 Nov 2011 10:47
Zadnja promjena: 10 Nov 2011 10:47
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/321

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku