E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena

Benazić, Dragan (2006) Utjecaj kvalitete usluge životnog osiguranja na politiku cijena. Magistarski rad thesis, Sveučilište u Zagrebu.

Kompletni tekst nije dostupan u ovom repozitoriju. (Zatraži kopiju)

Sažetak

Intenziviranje konkurencijskih odnosa stvaranjem strateških alijansi osiguravatelja i banaka te rastuća očekivanja korisnika usluge nameću, marketingu osiguravajućih društava potrebu pronalaska novih načina pridobivanja novih i zadržavanja postojećih osiguranika. Kvaliteta usluge ističe se zadnjih godina, kako u literaturi tako i u praksi, kao područje koje navedene probleme pronalaska izvora konkurencijske prednosti osiguravajućih društava može primjereno riješiti. Ulaganja u kvalitetu trebalo bi usmjeriti na one elemente usluge koji osiguraniku donose koristi i za koje je on spreman platiti višu premiju osiguranja. Promjene obilježja kvalitete usluge različito se prosuđuju od strane osiguranika. Ove razlike u prosudbama osiguranika iskazuju se različitom spremnošću plaćanja premije osiguranja života za pojedina obilježja kvalitete te stoga imaju utjecaj na visinu premije osiguranja života koju je osiguranik spreman prihvatiti. Određivanjem premija osiguranja na osnovi prikaza ukupnih koristi od kvalitete usluge za osiguranika omogućuje se transparentniji prikaz vlastite ponude osiguranja života, smanjuje percipirani rizik osiguranika kod sklapanja police osiguranja i ujedno stvaraju osnove za uspostavu dugoročnih odnosa između osiguranika i osiguravajućeg društva. U radu se definiraju varijable kvalitete usluga životnog osiguranja, te razmatra njihov utjecaj na promjenu visine premije osiguranja u odnosu na spremnost osiguranika za plaćanje više premije osiguranja za veću kvalitetu usluge.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Magistarski rad)
Mentor: Ozretić Došen, Đurđana
Ključni pojmovi: kvaliteta usluge, usluga životnog osiguranja, premija osiguranja
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.5 Cijene. Formiranje cijena. Troškovi
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković"
Datum pohrane: 20 Feb 2014 07:22
Zadnja promjena: 20 Feb 2014 07:22
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/3237

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku