Grubor, Karmen (2009) Event marketing na području Istarske Županije. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (468kB) |
Sažetak
Ovim radom obradit će se model event marketinga na području Istarske županije. Kako je kod nas tek nedavno krenuo razvoj event marketinga i njegovo prihvaćanje, istražila sam njegovu primjenu kroz lokalne institucije na području Istarske županije. Porast važnosti organiziranja događanja na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini u posljednje vrijeme je sve uočljiviji. Jedinstvena karakteristika i značajka događanja je u tome da se često održavaju samo jednom ili jednom godišnje, što rezultira visokim stupnjem rizika. To znači da organizacijski tim ima samo jednu priliku za uspješno obavljanje zadatka. Većina događanja planira se mjesecima ili čak godinama unaprijed, ovisno o vrsti i veličini događanja. Njihov se fokus kreće od strogo komercijalnog, poput lansiranja novih proizvoda ili usluga, do humanitarnih, sportskih događanja ili likovnih natjecanja koja imaju za cilj prikupiti sredstva uz pomoć lokalne zajednice. U današnje vrijeme događaji mogu biti sredstva područnog, gradskog i turističkog marketinga, jer sudjeluju u povećanju broja turista i posjetitelja određenih mjesta, poboljšavaju imidž, predstavljaju vrlo značajnu aktivnost u osmišljavanju slobodnog vremena, privlače investicije i financiranja, a time stvaraju značajne ekonomske učinke. Ključne riječi: event marketing, lokalne institucije, organizacija događanja, organizacijski tim, posjetitelji, ekonomski učinak.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/115 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:46 |
Zadnja promjena: | 10 Nov 2011 10:46 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/336 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |