Kontošić, Roberta (2009) Utjecaj marki na ponašanje u kupovini. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (371kB) |
Sažetak
Cilj ovog završnog rada bio je razjašnjenje utjecaja marki na ponašanje u kupovini. Naime, u današnje vrijeme sve većeg utjecaja marki, kupci, odnosno svi mi pojedinačno, gradimo emocionalni odnos s markama, koje nam postaju poput prijatelja. Stoga, ne čudi kada prilikom kupovine odabiremo onaj proizvod s potpisom nama poznate marke. Naravno kako time smatramo da kupujemo i kvalitetu, iako ne mora uvijek biti tako, što također navodi kupca da lakše izabere markirani proizvod. Motivi za vjernost nekoj marci dolaze iz dijela mozga koji je odgovoran za intuiciju, kao i subjektivne predodžbe i emocije, a ne razumno djelovanje, stoga u situacijama kada nema značajne razlike među proizvodima, brojni klijenti biraju marke, bilo to svijesno ili nesvijesno, prije zbog emocionalnih podražaja nego zbog njihovih funkcionalnih značajki. Marke navode već i djecu da tjeraju roditelje na kupnju markirane odjeće, kao što to čine i adolescenti, u većoj mjeri mlađi i dječaci. Kupovina markiranih proizvoda postaje znak pripadanja određenoj grupi, kao što nam i pomaže u „igranju uloga“, u postizanju života kakvome težimo. Stoga je osnova ovog završnog rada bila sagledavanje takvoga utjecaja na ponašanje u kupovini, i sa strane marketinga, kao i sa strane kupčeva socijalnog i emocionalnog aspekta.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2009/107 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Management i poduzetništvo |
Datum pohrane: | 10 Nov 2011 10:48 |
Zadnja promjena: | 10 Nov 2011 10:48 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/343 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |