E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Upravljanje marketingom u maloprodaji na primjeru Lesnine d.o.o.

Radulović, Silvija (2010) Upravljanje marketingom u maloprodaji na primjeru Lesnine d.o.o. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

U suvremenom društvu potrošači nastoje zadovoljiti svoje potrebe kupnjom proizvoda i korištenjem usluga na tržištu. Istodobno proizvođači nastoje ostvariti profit pružajući kupcima ono što oni trebaju ili žele. U cilju ostvarenja razmjene kao posrednici se javljaju veleprodaja i maloprodaja i drugi posrednici. Uloga maloprodaje posebno je značajna budući da tu dolazi do izravnog kontakta s kupcima, odnosno potrošačima. Svrha ovog diplomskog rada, kojim se obrađuje upravljanje marketingom u maloprodaji, je istražiti teoriju marketinga maloprodaje, te u praksi pokazati njezinu primjenu. Cilj je objasniti osnovne pojmove i oblike maloprodaje te strategije marketinga kojima se koriste maloprodavači kako bi privukli i zadržali kupce. U prvom poglavlju, pod nazivom «Upravljanje marketingom», objašnjeno je upravljanje marketingom kroz analizu, planiranje, primjenu i kontrolu cjelokupne poslovne aktivnosti. U drugom je poglavlju, pod nazivom «Maloprodaja», objašnjena maloprodaja kao pojam te je učinjena klasifikacija maloprodaje na maloprodaju u prodavaonici, maloprodaju izvan prodavaonice i maloprodajne organizacije. U sklopu maloprodajnih organizacija, posebno su obrađene franšize, obzirom da se Lesnina d.o.o., osim što otvara svoje salone, probija na svoja tržišta i kao davatelj franšize. Zatim su u trećem poglavlju, pod nazivom «Marketing u maloprodaji», objašnjene specifičnosti upravljanja marketingom u maloprodaji, kao i odluke s kojima se suočavaju maloprodavači u područjima ciljnog tržišta, asortimana proizvoda i nabave, lokacije, cijene, promocije, te područjima usluga i ambijenta prodavaonice. U četvrtom poglavlju ovog diplomskog rada, pod nazivom «Upravljanje marketingom u maloprodaji na primjeru Lesnine d.o.o.», prikazano je upravljanje marketingom na primjeru maloprodajnog poduzeća Lesnina d.o.o., kao i marketinške odluke koje se donose u svrhu poboljšanja prodaje u Lesnini, te kako se te odluke odražavaju na Lesninino poslovanje. Potom je dan prikaz Ugovora o poslovnoj suradnji i franšizingu između Lesnine d.o.o., kao Davatelja franšize i Istre d.d., kao Primatelja franšize. S obzirom na krizu koja je u drugoj polovini 2008. zahvatila sve zemlje svijeta, pa tako i Hrvatsku, u sklopu četvrtog poglavlja, obrađeno je i upravljanje marketingom u krizi na primjeru Lesnine d.o.o., nakon čega se, u petom poglavlju, daje kritički osvrt na upravljanje marketingom u maloprodaji na primjeru Lesnine d.o.o. Prilikom izrade su korištene metode analize i sinteze, induktivne i deduktivne metode, metode kompilacije i promatranja, klasifikacije i deskripcije i metode intervjuiranja. Intervjui su obavljeni sa Markom Avsecom, slovenskim predstavnikom Lesnine za Hrvatsku, sa Adom Ristić, komercijalnim referentom maloprodaje Lesnine u Puli, Jasnom Ratkić, komercijalnim referentom veleprodaje Lesnine u Zagrebu i sa Marinom Šegota, poslovođom Salona namještaja Lesnina u Puli.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2010/32
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 17 Nov 2011 13:10
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:54
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/433

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku