Jurišić, Vladimir (2010) Marketinški splet luksuznih proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (473kB) |
Sažetak
Trajna evolucija, sve brža i sveobuhvatnija, očekivanja potrošača, te sve veće poteškoće u percepciji, interpretaciji i predviđanju istih, prisiljavaju poduzeća proizvođače luksuznih proizvoda da obrate sve veću pozornost na vlastiti način poslovanja i buduće razvojne mogućnosti. Mnogobrojni izazovi, kojima su izloženi proizvođači, proizilaze kako iz povećanja potražnje tako i iz sve bogatije ponude. Samo marketinška strategija koja se oslanja na skupu pogođenih istraživanja (analiza konkurencije, razvoja potražnje, shvaćanje trendova, informacije o političkom, ekonomskom, socijalnom i kulturološkom okruženju) ima najbolje uvjete da razvije nove i dobro definirane koncepte, odgovarajuće za određeni segment na tržištu. Ovaj rad po svome opsegu ne može obuhvatiti sve marketinške aspekte koje iziskuje poslovanje uspješnog poduzeća u luksuznom sektoru. Fokus ovog istraživanja jest luksuz, tržište luksuznih proizvoda, te poglavito, pojedini elementi marketinškog spleta luksuznih proizvoda, kao najvažnijih poluga pri koncipiranju djelotvorne marketinške strategije poduzeća. Ovaj rad pokušat će dati odgovor na sljedeća pitanja: Što je luksuz? Što znači sam pojam i da li je opravdana njegova uporaba? Kako se rađa potreba za luksuzom? Kako je ustrojeno tržište luksuza? Tko su proizvođači a tko kupci luksuznih proizvoda? Kakav je pojedini element marketinškog spleta luksuznih proizvoda u odnosu na konvencionalne proizvode? Rad je strukturiran kroz 7 poglavlja. U prvom poglavlju se objašnjava što je luksuz, nudi se definicija i objašnjenje pojma, te njegova obilježja. Drugo poglavlje je posvećeno luksuznom sektoru, proizvođačima luksuza, podacima o kretanju luksuznog sektora, međunarodnom luksuznom sektoru, ponudi i kategorizaciji potrošača. Slijedećih pet poglavlja posvećeno je pojedinim elementima marketing spleta za luksuzne proizvode, te brendingu kao dodatnom elementu.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2010/46 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 18 Nov 2011 10:42 |
Zadnja promjena: | 18 Nov 2011 10:42 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/447 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |