Popović, Petra (2009) Obilježja marketinškog miksa bankarske usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (501kB) |
Sažetak
Razvijeni marketing danas predstavlja osnovu za opstanak na sve konkurentnijem tržištu. Što se tiče bankarskog marketinga, njega danas susrećemo u razvijenim gospodarstvima. Za Hrvatsku možemo reći da se marketing u bankarstvu intezivno počeo razvijati tek nekoliko posljednjih godina. Prije su bankari imali veoma malo razumjevanja za marketing u bankarstvu i bili su usredotočeni samo na pružanje usluge prema klijentu. Marketing u bankarstvu je danas za banke od velike važnosti. Marketing bankama pomaže da se diferenciraju od konkurencije i budu prepoznatljive na tržištu. Pomoću marketinga banke privlače nove klijente i kvalitetom svojih usluga ih zadržavaju. Zbog promjenjive okoline i sve veće konkurencije, banke su morale proširiti svoje bankarske usluge. Konkurencija potiče banke na razvijanje marketinškog miksa kako bi opstale na tržištu. Svrha ovog diplomskog rada je prikazati obilježja pružanja bankarske usluge kroz marketinški miks poduzeća. Cilj rada je ukazati na značaj te specifičnosti marketinškog miksa bankarske usluge i prikazati kako banka pruža bankarske usluge kroz marketinški miks poduzeća. Razmatraju se načini na koje banka unapređuje marketinški miks, te kako se brine o svojim klijentima i na koji način privlači nove klijente. U drugom poglavlju razmatra se filozofija poslovanja u poduzećima s isticanjem značaja koncepcije marketinga i koncepcije marketinškog miksa. U trećem poglavlju se daje osvrt na značaj usluga te na rast i razvoj uslužnog sektora i probleme koji se tu javljaju. Četvrto poglavlje se specifično usmjerava na obilježja primjene marketinga u uslugama i u okviru toga se definiraju usluge. Iznose se obilježja usluga te posebnosti elemenata marketinškog miksa usluge. Peto poglavlje detaljnije se bavi specifičnostima bankarskog marketinga s naglaskom na ulogu marketinga u bankarstvu te razlozima nastajanja i postojanja bankarskog marketinga. Posebno se obrađuju obilježja marketinškog miksa bankarskih usluga. U šestom poglavlju razmatra se promjena marketinškog miksa u Erste & Steiermarkische Bank d.d. Razmatraju se obilježja marketinškog miksa te način njihova unapređenja. Zbog tajnosti podataka koji se tiču banke, neka objašnjenja korištenja marketinškog miksa u praksi su jako oskudna. Informacije dobivene o korištenju marketinškog miksa banke dobivene su iz razgovora sa zaposlenicom banke te sa web stranice banke. Zahvaljujući stalnom istraživanju banke i brizi o klijentima, banka ima kvalitetan marketinški miks i zbog toga je povjerljivost svih podataka o banci jako velika. Prilikom provođenja istraživanja, zaposlenica banke stalno je provjeravala koje podatke smije dati i u kojoj količini za istraživanje u svrhu diplomskog rada. Davanje podataka koja se smatraju poslovnom tajnom strogo je kažnjivo u banci. Zbog toga su objašnjenja pojedinih dijelova marketinškog miksa oskudna.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2009_48 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:38 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:32 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/524 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |