E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Tehnološki zasnovani načini isporuke usluge u bankarstvu

Grebenar, Anja (2009) Tehnološki zasnovani načini isporuke usluge u bankarstvu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Primjena marketinga u bankarstvu a posebno oblici pružanja bankarske usluge tijekom vremena su evoluirali, a u novije vrijeme doživljavaju ubrzani razvitak zahvaljujući tehnologiji. Tehnologija je olakšala obavljanje pojedinih transakcija te ujedno donijela prednost kako za klijente tako i za banke. Kao jedan od najsuvremenijih načina isporuke usluge javlja se internet bankarstvo. Uz internet bankarstvo javlja se i plaćanje računa preko mobitela, podizanje novca na bankomatima također kao usluge novijeg doba. Uporabom ovakvih usluga korisnici su pošteđeni kupovine obrazaca i čekanja pred bankovnim šalterima, a poslovanje je sigurno, brzo i diskretno. Svrha ovog diplomskog rada je prikazati posebnosti isporuke usluge u bankarstvu u osobnom kontaktu i putem tehnologija. Cilj rada je ukazati na značaj tehnologije u isporuci usluge bankarstva gdje ona pridonosi jednostavnijem, bržem i komfornijem korištenju usluge. Rad se, uz uvod, sastoji od sedam poglavlja. Drugo poglavlje ukazuje na definiciju usluge, njezina obilježja i elemente marketinškog miksa usluge. U trećem poglavlju razmatra se uslužni susret tijekom kojeg dolazi do pružanja usluge i putem kojeg korisnici percipiraju uslugu. Nadalje prezentirane su vrste i stupnjevi kontakta tijekom uslužnog susreta, mogućnosti isporuke usluge te razine i oblici sudjelovanja korisnika u proizvodnji usluge. Četvrto poglavlje u većoj mjeri je usmjereno na isporuku usluge putem tehnologija. Detaljnije se opisuje uporaba internet bankarstva, bankomata, mPay te uočavaju se prednosti tehnologije za korisnika ali i za banku. Također predstavljena je sigurnost i zaštita klijentovih podataka. Peto poglavlje bavi se zadovoljstvom klijenta te načinima koja poduzeća koriste da bi izmjerili njihovo zadovoljstvo. Na primjeru RBA banke u šestom poglavlju obrađena je isporuka usluge putem tehnologija. Zbog tajnosti podataka od strane banke neki dijelovi su oskudnije opisani. Kod izrade diplomskog rada korištene su metode istraživanja, metoda deskripcije, metoda komparacije te metoda analize i sinteze.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2009_87
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:54
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:32
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/565

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku