Kihli, Ina (2011) Neprofitni marketing- strateško upravljanje i brendiranje društvenog centra Rojc. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (918kB) |
Sažetak
Osnovna svrha postojanja neprofitnih organizacija je postizanje društvene dobiti i podizanje kvalitete života u određenoj zajednici. Poslovanje neprofitnog sektora konstantno podliježe promjenama, prvenstveno zbog nedostatka financijskih sredstava i ljudskih resursa stoga je za uspješno upravljanje neprofitnim organizacijama nužno strateški promišljati. Neprofitni sektor, svojim iskustvima i sposobnostima sve značajnije utječe na promjene u društvu te prema trendovima, za uspješniju komunikaciju sa svojim ciljnim skupinama, primjenjuje marketinške alate. Društveni Centar Rojc vrlo je specifičan objekt u Puli koji svojom jedinstvenošću (atraktivnost prostora, povijest zgrade, krov neprofitnog sektora, različitost programa i sadržaja, privlačnost svih dobnih skupina, problematika upravljanja...) izaziva vrlo pozitivne, ali i negativne konotacije u javnosti. Nakon SWOT analize, benchmarkingom došli smo do idealnog modela upravljanja Rojcem: osnivanje Saveza udruga Rojca (te potencijalno javno-civilnog partnerstvo), uz participaciju svih zainteresiranih dionika, trebalo bi osigurati dugotrajna stabilnost Centra. Put k održivosti Rojca i izgradnji pozitivnog imidža započeo je strateškim planiranjem te brendiranjem kao odgovorom na potrebe sve zahtjevnijeg društva. Postizanje jednog od najznačajnijih ciljeva Društvenog centra Rojc, jačanja vidljivosti i prepoznatljivosti na svim razinama, počelo je davati prve rezultate: osmišljen je vizualni znak identiteta Rojca te su pokrenuti projekti pojačanih promotivnih aktivnosti koji bi trebali generirati novu struju posjetitelja i utjecati na opće unapređenje Centra.
Tip objekta: | Teza (Završni rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2011/155 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Kultura i turizam |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:36 |
Zadnja promjena: | 05 Pro 2011 20:36 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/607 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |