E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Neprofitni marketing- strateško upravljanje i brendiranje društvenog centra Rojc

Kihli, Ina (2011) Neprofitni marketing- strateško upravljanje i brendiranje društvenog centra Rojc. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (918kB)

Sažetak

Osnovna svrha postojanja neprofitnih organizacija je postizanje društvene dobiti i podizanje kvalitete života u određenoj zajednici. Poslovanje neprofitnog sektora konstantno podliježe promjenama, prvenstveno zbog nedostatka financijskih sredstava i ljudskih resursa stoga je za uspješno upravljanje neprofitnim organizacijama nužno strateški promišljati. Neprofitni sektor, svojim iskustvima i sposobnostima sve značajnije utječe na promjene u društvu te prema trendovima, za uspješniju komunikaciju sa svojim ciljnim skupinama, primjenjuje marketinške alate. Društveni Centar Rojc vrlo je specifičan objekt u Puli koji svojom jedinstvenošću (atraktivnost prostora, povijest zgrade, krov neprofitnog sektora, različitost programa i sadržaja, privlačnost svih dobnih skupina, problematika upravljanja...) izaziva vrlo pozitivne, ali i negativne konotacije u javnosti. Nakon SWOT analize, benchmarkingom došli smo do idealnog modela upravljanja Rojcem: osnivanje Saveza udruga Rojca (te potencijalno javno-civilnog partnerstvo), uz participaciju svih zainteresiranih dionika, trebalo bi osigurati dugotrajna stabilnost Centra. Put k održivosti Rojca i izgradnji pozitivnog imidža započeo je strateškim planiranjem te brendiranjem kao odgovorom na potrebe sve zahtjevnijeg društva. Postizanje jednog od najznačajnijih ciljeva Društvenog centra Rojc, jačanja vidljivosti i prepoznatljivosti na svim razinama, počelo je davati prve rezultate: osmišljen je vizualni znak identiteta Rojca te su pokrenuti projekti pojačanih promotivnih aktivnosti koji bi trebali generirati novu struju posjetitelja i utjecati na opće unapređenje Centra.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Završni rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/155
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Kultura i turizam
Datum pohrane: 05 Pro 2011 20:36
Zadnja promjena: 05 Pro 2011 20:36
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/607

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku