E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Utjecaj fizičkog okruženja u marketingu usluga

Lukić, Matko (2008) Utjecaj fizičkog okruženja u marketingu usluga. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (619kB)

Sažetak

U novije vrijeme usluge postaju dominantna i vodeća grana u gospodarskoj strukturi svih zemalja svijeta. Tvrtke osim diferenciranja putem proizvoda sve više pažnje posvećuju diferenciranjem putem usluga. Neovisno o tome radi li se o prodaji nekih proizvoda ili pružanju nekih usluga glavni cilj poduzeća jest podmirivanje potreba, želja i zahtjeva potrošača. Da bi se to postiglo, potrebno je integralno upravljati instrumentima marketinškog miksa u okviru čega istaknutu ulogu ima oblikovanje fizičkog okruženja, stoga je svrha ovog rada razmatranje obilježja fizičkog okruženja u kojem se usluga isporučuje i njegov utjecaj na korisnika. U prvome dijelu rada objašnjen je marketing usluga, važnost i karakteristike usluga te način na koji ih se mora definirati zajedno sa njihovim značajem unutar suvremenih tržišnih gospodarstava u kojima se odvijaju najdinamičnija kretanja i događa najviše promjena. Drugi dio obrađuje trokut marketinga usluga - različite vrste marketinga koji sa svojim elementima, ciljevima te procesima utječu na razvoj i poboljšanje pružanja usluga. Treći dio posvećen je uvodu u objašnjenje marketinškog miksa usluga, njegovim elementima te samoj pojavnosti usluga kao takvih, pojmu i dimenzijama fizičkog okruženja i njegovom utjecaju na korisnika usluge. Četvrto poglavlje odnosi se na samo fizičko okruženje, njegov pojam, svrhu i dimenzije. Obrađuju se vrste i utjecaj na korisnika usluge. Korisnik je taj zbog kojega usmjeravamo napore poduzeća u kreiranju odgovarajućeg okruženja. U petom poglavlju raščlanjuju se elementi fizičkog okruženja te detaljnije predstavlja karakteristike sa kojima se korisnici susreću i način na koji korisnici reagiraju. Navedeni primjeri ukazuju na upotrebe tih elemenata u praksi kod nekih tvrtki. Šesto poglavlje posvećeno je ostalim opipljivim elementima fizičke pojavnosti te uzima za primjer internet stranice i uniforme kao elemente kojima se mora unaprijediti način poslovanja i pospješiti iskustvo korištenja usluga istovremeno unaprjeđujući cjelokupni dojam poduzeća. U znanstvenom istraživanju, formuliranju i prezentiranju rezultata istraživanja u ovom diplomskom radu korištene su u odgovarajućim kombinacijama brojne znanstvene metode od kojih se navode one najvažnije: metoda analize i sinteze, metoda komparacije i metoda deskripcije.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: Nefat, Ariana
Dodatne informacije: 2008/95
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 05 Pro 2011 21:00
Zadnja promjena: 21 May 2014 10:18
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/640

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku