Ban, Silvia (2008) Odnos uslužnog poduzeća i korisnika usluge. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (525kB) |
Sažetak
Opći cilj diplomskog rada je proširiti spoznaje i opisati procese o odnosu uslužnog poduzeća i korisnika usluge. Predmet razmatranja ovog diplomskog rada su utjecaj internog, interaktivnog i eksternog marketinga, koji su u međusobnom odnosu, i njihovo značenje za uslužno poduzeće te percepcija usluge od strane korisnika usluge. Posebni cilj rada je proučiti odnos uslužnog poduzeća s korisnikom usluge što uključuje proces donošenja odluke o korištenju usluge, ali i razumjevanje potreba korisnika usluge i uslužni kontakt. Na primjeru poduzeća S.M.A.R.T. nastojat će se ukazati kako se upravo primjenom marketinga usluga pridonosi efikasnijem i kvalitetnijem poslovanju. U svrhu analize odnosa korisnika usluge i uslužnog poduzeća korištena je znanstvena i stručna literatura različitih autora koji su nastojali razlučiti utjecaj marketinga usluga u okviru različitih gospodarskih sustava kao i njegov utjecaj na poslovne odluke menadžmenta. Uz to, u izradi diplomskog rada korišteni su i podaci iz internih izvora tvrtke koja je izabrana kao primjer, kao i oni podaci do kojih se došlo provedbom intervjua sa zaposlenicima tvrtke. Prilikom proučavanja problema i iznošenja rezultata istraživanja unutar ovog rada korištene su različite znanstvene metode, i to: induktivna i deduktivna metoda, metoda analize i sinteze, metoda apstrakcije i konkretizacije, metoda generalizacije i specijalizacije, metoda dokazivanja i opovrgavanja. Uz kombinaciju navedenih znanstvenih metoda nastojalo se doći do odgovarajućih rezultata, kako bi se ostvarili ciljevi koji su i postavljeni pri izradi diplomskog rada. Diplomski rad je podijeljen u šest poglavlja. U prvom poglavlju dana su uvodna razmišljanja. Drugo poglavlje obrađuje utjecaj internog i interaktivnog marketinga. Polazi se od definiranja internog marketinga, prati se svrha i potreba uvođenja internog marketinga. Također, analiziraju se obilježja i značaj interaktivnog marketinga za uslužno poduzeće. Treće poglavlje odnosi se na eksterni marketing i njegov značaj za uslužno poduzeće. U ovom je poglavlju obrađeno formiranje usluge što uključuje procese u postupku formiranja usluge, fizičko okruženje i utjecaj boje i glazbe na pružanje usluge, te najznačajniji čimbenik u procesu pružanja usluge, a to je bez daljnjeg ljudski čimbenik. Također u ovom će poglavlju biti riječi o prodaji i distribuciji usluga, promociji usluga i određivanju cijene usluga koje pruža uslužno poduzeće. Odnos uslužnog poduzeća s korisnikom usluge obrađen je u četvrtom poglavlju, koje je možda i najvažnije u odnosu na ostale. Ovdje je riječ o korisnicima usluga poduzeća i razumijevanju njihovih potreba, procesu donošenja odluka o korištenju usluga, sudionicima procesa pružanja usluga, te kontaktu uslužnog poduzeća s korisnicima usluga. Peto poglavlje ovoga rada odnosi se na percepciju usluge od strane korisnika, definira se zadovoljstvo, kvaliteta i vrijednost usluge. Osim toga ovdje se obrađuje način na koji se rješava nezadovoljstvo korisnika usluge pruženom uslugom, ali i lojalnost korisnika usluge. U šestom je poglavlju obrađen odnos uslužnog poduzeća i korisnika usluge na primjeru poduzeća S.M.A.R.T.. Sedmo poglavlje ovoga rada je zaključak u kojem se daje sinteza provedenog istraživanja kao i analiza međusobnih teorijskih i praktičnih spoznaja.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2008/133 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:39 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:18 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/678 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |