Valentić, Danijela (2008) Primjena marketinga u turističkoj agenciji Atlas. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (529kB) |
Sažetak
Turističke agencije povijest svoje aktivnosti vezuju uz samu pojavu suvremenog turizma. Svojim sadržajem i radom turističke agencije su pratile razvoj turističkog fenomena, iako postoje i one turističke agencije koje su gotovo istom snagom djelovale na razvoj turizma, posebice u najmlađem razdoblju njegova razvoja. Od samog početka u poslovanju turističke agencije se stvara proizvod, određuje mu se cijena, takav proizvod se stavlja na tržište s namjerom da se proda i promovira ga se raznim sredstvima. Drugim riječima, od samog početka u poslovanju turističkih agencija se primjenjuju funkcije marketinga. Svojim aktivnostima turističke agencije sudjeluju u formiranju turističke ponude destinacije, a djelatnošću su posebno usmjerene na posredovanje između turističke ponude i potražnje na turističkom tržištu. Svrha diplomskog rada je obraditi temeljne značajke primjene marketinga u turističkoj agenciji, te njezin utjecaj u formiranju turističkog proizvoda i na turistički razvoj destinacije. Cilj diplomskog rada je na sustavan i jednostavan način prezentirati podatke vezane uz primjenu marketinga u turističkoj agenciji Atlas. S obzirom na svrhu i cilj diplomskog rada, temeljna radna hipoteza glasi: konzistentnim spoznajama o važnosti marketinga u poslovanju turističkih agencija moguće je ustvrditi da u svrhu pozitivnog poslovanja i postizanja konkurentnosti na turističkom tržištu turističke agencije moraju u svoje poslovanje implementirati marketinške aktivnosti. Diplomski rad se sastoji od sedam dijelova. Nakon uvoda, u drugom dijelu diplomskog rada ukazuje se na teorijske značajke marketinga u turizmu. Pri tome je ukazano na pojmovno određenje marketinga u turizmu i primjenu marketinških strategija. U trećem dijelu prikazane su teorijske značajke turističke agencije. Pri tome je ukazano na pojam i značajke turističke agencije, dan je kratak povijesni pregled razvoja turističkih agencija i izvršena je njihova klasifikacija. U trećem dijelu su prikazana uslužna obilježja djelatnosti turizma. Pri tome je definirana usluga, te je prezentiran marketinški miks usluga. Četvrti dio ističe teorijske značajke turističke agencije. U njemu je dan pojam i ukazano je na značajke turističke agencije. Posebno je prikazan povijesni pregled razvoja turističkih agencija kroz razvoj turističkih agencija u svijetu i Republici Hrvatskoj, te analiziranjem podataka o turističkim agencijama u Republici Hrvatskoj. Prikazana je, također, klasifikacija turističkih agencija, a posebno su analizirane marketinške aktivnosti turističke agencije, kroz pojedine elemente marketinškog miksa. U petom dijelu je prezentirana primjena marketinga u turističkoj agenciji Atlas. Nakon prezentacije općih značajki turističke agencije Atlas, predstavljena je provedba marketinških aktivnosti analiziranjem marketinških elemenata, kojima prethodi istraživanje tržišta. Šesti dio obuhvaća kritički osvrt na primjeru marketinga u turističkoj agenciji Atlas. U zaključku su iznijete spoznaje do kojih se došlo obradom zadane teme. U znanstvenom istraživanju, formuliranju i prezentiranju ovog diplomskog rada korištene su u odgovarajućim kombinacijama brojne znanstvene metode, kao što su: metoda analize i sinteze, metoda indukcije i dedukcije, metoda klasifikacije, metoda komparacije, metoda deskripcije i metoda klasifikacije.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | Nefat, Ariana |
Dodatne informacije: | 2008/65 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 05 Pro 2011 20:44 |
Zadnja promjena: | 21 May 2014 10:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/701 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |