Zorić, Darinka (2006) Potrebe i koristi internog marketinga u turizmu. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (730kB) |
Sažetak
Turizam iz godine u godinu postaje sve važniji čimbenik hrvatskog gospodarstva koji, direktno i indirektno, značajno pridonosi rastu bruto domaćeg proizvoda i zaposlenosti. Turizam čine izrazito uslužne, radno intenzivne djelatnosti, što naglašava važnost uloge zaposlenika u poduzećima i institucijama koje djeluju na području turizma, te sukladno tome i potrebu uvođenja i primjene internog marketinga. Pojam internog marketinga je relativno novi pojam, posebice u Hrvatskoj. Usprkos rastućoj potrebi primjene programa internog marketinga u poduzećima i institucijama hrvatskog gospodarstva, u Hrvatskoj nema mnogo literature koja se bavi tim problemom. Veći dio postojeće literature na stranom je jeziku i teško dostupan. Cilj ovog rada je istražiti potrebe i koristi internog marketinga u turizmu, tj. dokazati da je zadovoljstvo turista usko povezano sa zadovoljstvom zaposlenika, upravo zbog specifičnosti turizma kao djelatnosti, specifičnosti turističkog tržišta, turističke ponude i potražnje, kao i karakteristika dobra koje se razmjenjuje na turističkom tržištu. Uža tematika ovog rada razrađena je u tri dijela. U prvom dijelu - Primjena marketinga u turizmu – određeni su pojam, definicija, ciljevi i načela marketinga u turizmu. Pojašnjena je potreba specifičnosti primjene marketinga u turizmu prikazom specifičnosti turističkog tržišta, turističke ponude i potražnje, specifičnih obilježja usluga i ponašanja turista kao potrošača. U drugom dijelu koji čini teorijsku osnovicu istraživanja – Interni marketing – pojašnjen je pojam internog marketinga, navedena su područja primjene, ciljevi i specifičnosti elemenata marketinškog miksa. Ukazano je na važnost internog marketinga za uspješno provođenje eksternog marketinga, te na ulogu i značenje internog marketinga za uslužna poduzeća. Treći dio – Interni marketing u turizmu – sadrži istraživanje na području primjene internog marketinga u turizmu. Metodom studije slučaja, na primjeru poduzeća Istraturist Umag d.d. i Hrvatske turističke zajednice istražen je stupanj zastupljenosti internog marketinga u turizmu, tj. da li postoje programi internog marketinga u navedenim subjektima i u kojoj mjeri.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2007_7 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 21 Pro 2011 10:35 |
Zadnja promjena: | 21 Pro 2011 10:35 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/800 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |