Vižintin, Alen (2007) Internet u službi marketinške komunikacije. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (3MB) |
Sažetak
Internet u osnovi nastaje da bi omogućio lakšu i kvalitetniju komunikaciju među tadašnjom znanstvenom informatičkom elitom. Na krilima informatičke revolucije dogodilo se ono što je pokrenulo informacijsku revoluciju i uvelo nas u doba informacija te omogućilo ono što se i tražilo, biti sada i biti svugdje. Informacije u svim svojim oblicima postaju dostupne svim korisnicima te tehnologije. Ubrzanje i pojednostavljenje niza poslovnih procesa dovelo je do značajnih ušteda u obavljanju poslovnih djelatnosti. Implementacija interneta dovela je do niza promjena u sociološkim kontaktima, ekonomskoj koristi i smanjenju birokracije. Korisnici interneta postaju sve brojniji, usluge i mogućnosti sve raznovrsnije, mobilnost i sloboda u odabiru željenog sadržaja sve veća. Dinamika promjena utječe i na oblike i mogućnosti ostvarenja marketinške komunikacije. Brojnost i interes korisnika za korištenjem sadržaja i usluga, mogućnosti koju internet kao kanal komunikacije pruža doveli su do nužnosti uključenja interneta u integralnu marketinšku komunikaciju i marketinšku strategiju tvrtke. U prvom dijelu ovoga rada prikazana je u kratkim crtama povijest interneta i najznačajniji segmenti koji su utjecali na razvoj i pretvorbu. U nastavku su prikazane osnove teorije marketinške komunikacije. U praktičnom dijelu rada naglasak je na osnovnim pretpostavkama potrebnim za ostvarenje uspješne komunikacije putem interneta. Riječ je hardverskoj osnovi i pristupu komunikacijskoj mreži, te osnovnim programskim oblicima kojima se ta komunikacija i ostvaruje. U konačnici dat je uvid u nove načine obavljanja poslovno komercijalnih djelatnosti, prikazana su marketinška rješenja i interpolacija više različitih medija te osnovne prednosti i nedostaci interneta i usporedba sa ostalim medijima.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2007_73 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 330 Ekonomija općenito > 330.4 Matematička ekonomija > 330.47 Ekonomska informatika 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 13:17 |
Zadnja promjena: | 19 Pro 2011 13:17 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/879 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |