Brajković, Ivana (2006) Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (523kB) |
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je „Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma“. Ovim se radom želi ukazati na nužnost djelovanja subjekata turističke ponude i nacionalnih turističkih organizacija pri promociji turizma. Rad je podjeljen u četiri djela. U prvom je djelu opisan povijesni razvoj marketinga u turizmu, te prva tri elementa marketinškog miksa u turizmu, dok je posljednji element marketinškog miksa, promocija, obrađen u zasebnom djelu. Drugi dio definira komunikacijske procese na turističkom tržištu, te je untar drugog djela, u zasebnoj cjelini opisana promocija u turizmu kroz njene glavne funkcije. Treći dio je okosnica rada i nosi naziv „Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promociji turizma“. Definirani su strategijski marketing planovi u turizmu te uvjeti koje je potrebno ispuniti kako bi došlo do rasta i razvoja turizma. U četvrtom su djelu obrađene zajedničke promotivne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i hotelijerskog poduzeća „Riviera holding“ d.d. u cilju predstavljanja hrvatskog turističkog proizvoda. Analiza dosadašnjeg zajedničkog provođenja promotivnih aktivnosti hotelijerskog poduzeća „Riviera holding“ d.d. i Hrvatske turističke zajednice ukazuje na to da je ono veoma korisno i značajno za subjekte turističke ponude, ali i za razvoj turizma u Hrvatskoj općenito.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/78 |
Teme: | 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam |
Datum pohrane: | 21 Pro 2011 10:39 |
Zadnja promjena: | 21 Pro 2011 10:39 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/886 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |