E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma

Brajković, Ivana (2006) Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (523kB)

Sažetak

Tema ovog diplomskog rada je „Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promicanju turizma“. Ovim se radom želi ukazati na nužnost djelovanja subjekata turističke ponude i nacionalnih turističkih organizacija pri promociji turizma. Rad je podjeljen u četiri djela. U prvom je djelu opisan povijesni razvoj marketinga u turizmu, te prva tri elementa marketinškog miksa u turizmu, dok je posljednji element marketinškog miksa, promocija, obrađen u zasebnom djelu. Drugi dio definira komunikacijske procese na turističkom tržištu, te je untar drugog djela, u zasebnoj cjelini opisana promocija u turizmu kroz njene glavne funkcije. Treći dio je okosnica rada i nosi naziv „Strategijsko djelovanje poduzeća i države u promociji turizma“. Definirani su strategijski marketing planovi u turizmu te uvjeti koje je potrebno ispuniti kako bi došlo do rasta i razvoja turizma. U četvrtom su djelu obrađene zajedničke promotivne aktivnosti Hrvatske turističke zajednice i hotelijerskog poduzeća „Riviera holding“ d.d. u cilju predstavljanja hrvatskog turističkog proizvoda. Analiza dosadašnjeg zajedničkog provođenja promotivnih aktivnosti hotelijerskog poduzeća „Riviera holding“ d.d. i Hrvatske turističke zajednice ukazuje na to da je ono veoma korisno i značajno za subjekte turističke ponude, ali i za razvoj turizma u Hrvatskoj općenito.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2006/78
Teme: 3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 338 Gospodarsko stanje. Gospodarska politika. Upravljanje gospodarstvom. Gospodarsko planiranje. Proizvodnja. Usluge. Cijene > 338.4 Proizvodnja i usluge prema gospodarskim sektorima > 338.48 Turistički promet s gospodarskog gledišta. Politika turističkog gospodarstva
6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Turizam
Datum pohrane: 21 Pro 2011 10:39
Zadnja promjena: 21 Pro 2011 10:39
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/886

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku