Balanzin, Giorgio (2006) Event marketing. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.
Puni tekst
PDF
- Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja. Download (296kB) |
Sažetak
Porast važnosti događaja, na narodnoj i međunarodnoj razini, u posljednje je vrijeme sve uočljiviji. Istovremeno su vidljive različite interpretacije i promatranja događaja kao sredstva marketinga za druge proizvode, do njegovog tumačenja kao potpuno samostalne poslovne djelatnosti, koja donosi svoje specifičnosti. Sadržaj diplomskog rada raspoređen je u četiri međusobno povezana dijela. U prvom dijelu donose se definicije i značajke programiranih i specijalnih događaja, kao i današnja kretanja. Fenomen je u empirijskom obliku prilično razumljiv, dok je složeniji u statističkim terminima, gdje se događaj često, u svojim različitim pojavnim oblicima, opterećuje različitim nazivima. O važnosti događaja svjedoči i njegova povezanost s razvojem područnog marketinga, točnije «city marketinga” (gradski marketing) , gdje se mnogi događaji organiziraju u korist turista i lokalnog stanovništva. Na temelju različitih empirijskih istraživanja utvrđeno je da menadžeri u današnje vrijeme, prilikom raspodjele raspoloživih resursa, pridaju sve veću važnost marketingu događaja. Takva tendencija opravdava se činjenicom da su događaji sve češće uključeni u strategije upravljanja razvijajući na taj način i odnose s klijentima. Nije slučajnost da su najvažniji ciljevi marketinga događaja : podrška u lansiranju novih proizvoda, povećanje prodaje, poboljšanje odnosa s klijentima te aktivnosti u oblikovanju ponude gospodarskog subjekta. No, bez obzira na pokazatelje, koji govore da se fenomen događaja predstavlja strategijski sve važnijim u sklopu marketinške politike, na teorijskoj razini opaža se interes koji je prilično ograničen i usmjeren prvenstveno na organizaciju fenomena, a manje na njegov analitički i strategijski aspekt. U drugom dijelu govori se o razvoju događaja gospodarskih subjekata, o određenim uspješnim događajima, te o «stakeholdersima» jednog događaja.( riječ je o interesnim skupinama; donositelji interesa nekom gospodarskom subjektu u najširem smislu riječi; osim pokrovitelja to mogu biti i npr. zaštitarske službe, vozila hitne pomoći na mjestu odvijanja događaja, vatrogasne jedinice i sl.) U trećem dijelu obrađene su osnovne faze odvijanja događaja, marketing samog događaja, procjena događaja s gledišta «stakeholdersa» i faza kontroliranja sustava događaja. U četvrtom dijelu donosi se osvrt na događaje u Republici Hrvatskoj.
Tip objekta: | Teza (Diplomski rad) |
---|---|
Mentor: | NIJE ODREĐENO |
Dodatne informacije: | 2006/85 |
Teme: | 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje |
Odjeli: | Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje |
Datum pohrane: | 19 Pro 2011 12:41 |
Zadnja promjena: | 19 Pro 2011 12:41 |
URI: | http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/891 |
Actions (login required)
Pregledaj stavku |