E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Vrste maloprodaje i ponašanje potrošača

Hadžić, Dalila (2011) Vrste maloprodaje i ponašanje potrošača. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Puni tekst
[img] PDF - Objavljena verzija
Restricted to Samo registrirani korisnici

Sva prava pridržana. Nije dopušteno niti jedan dio reproducirati ili distribuirati bez prethodnog pismenog odobrenja.

Download (1MB)

Sažetak

Sve brži životni tempo, sve manje raspoloživog vremena, veća diversifikacija u potrošačkim potrebama, uz sve veća ulaganja u informatizaciju i razvoj tehnologije, imali su jak utjecaj i u sektoru maloprodaje. Osim postojeće, još uvijek najviše zastupljene prodaje preko prodavaonica, na značenju sve više dobiva i prodaja izvan prodajnih objekata. Stoga diljem svijeta maloprodajna poduzeća proučavaju potrebe i želje potrošača da bi pronašli strategiju koja će privući kupca u prodavaonicu ili transformirati potencijalne kupce u aktivne. Potrošači su danas u prilici da se na tržištu susretnu s mnoštvom različitih maloprodajnih oblika, a oni žele povoljnije cijene, doživljaj kupnje, žele pojednostaviti život i žele brzinu. Potrošači diljem svijeta postaju sve obrazovaniji i informiraniji o svemu što se događa i što se nudi. Na temelju golemog broja dostupnih informacija i vlastitog rasuđivanja odabiru ono što je usklađeno s njihovim ciljevima, iako ti ciljevi često nisu racionalni. Cilj ovog rada je usporediti vrste maloprodaja i objasniti što privlači potrošače prema određenoj vrsti prodavaonice. Za potrebe ovog rada korištena je razna literatura, a metoda introspekcije i promatranja za praktični dio rada.

[error in script]
Tip objekta: Teza (Diplomski rad)
Mentor: NIJE ODREĐENO
Dodatne informacije: 2011/195
Teme: 6 Tehnologija (primijenjene znanosti) > 65 Menadžment i organizacija industrije, trgovine i komunikacija > 658 Poslovni menadžment, upravljanje, administracija. Organizacija poslovanja > 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
Odjeli: Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković" > Marketinško upravljanje
Datum pohrane: 23 Jan 2012 10:26
Zadnja promjena: 23 Jan 2012 10:26
URI: http://eknjiznica.unipu.hr/id/eprint/998

Actions (login required)

Pregledaj stavku Pregledaj stavku