E-Knjižnica FET "Dr. Mijo Mirković"

Items where Subject is "3 Društvene znanosti > 33 Ekonomija. Ekonomska znanost > 339 Trgovina. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo > 339.1 Opća pitanja trgovine. Tržište"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Autori | Tip objekta
Number of items at this level: 17.

Članak

Irsic, Matjaz (2011) How qualitative elements of relational exchanges influence an implementation of purchasing marketing strategies- a case of service companies in Slovenia. Ekonomska istraživanja (1). pp. 28-48. ISSN 1331-677X

Paliaga, Marko and Strunje, Željko (2011) Research of implementation on internal marketing in companies in the Republic of Croatia. Ekonomska istraživanja (1). pp. 107-121. ISSN 1331-677X

Peštek, Almir and Resić, Emina and Nožica, Maja (2011) Model of trust in E-transactions. Ekonomska istraživanja (3). pp. 131-146. ISSN 1331-677X

Spasić, Ivanka and Bejatović, Milorad and Dukić-Mijatović, Marijana (2012) Factoring- instrument of financing in business practice- some important legal aspects. Ekonomska istraživanja (1). pp. 191-211. ISSN 1331-677X

Tomić, Daniel (2012) Croatian terms of trade; historical perspective, movements and welfare effect. Ekonomska istraživanja (SE1). pp. 117-139. ISSN 1331-677X

Škuflić, Lorena and Kersan-Škabić, Ines (1999) Ocjena položaja i perspektive hrvatskih izvoznika na europskom tržištu. Ekonomski pregled, 50 (12). pp. 1842-1861. ISSN 0424-7558

Dio knjige

Tomić, Daniel (2013) Is there linear or nonlinear cointegration relationship between income terms of trade and exchange rate in Croatia? In: Smart Organization; High Potentials. Lean Organization. Internet of Things. Moderna organizacija v okviru Univerze v Mariboru - Fakluteta za organizacijske vede, Maribor, pp. 1131-1141. ISBN 978-961-232-264-9

Materijal konferencije ili radionice

Segetlija, Zdenko and Lamza-Maronić, Maja (2005) Possibilities for the formation of logistic systems in the Republic of Croatia. In: Entrepreneurship and macroeconomic management, April, 28-30, 2005., Pula, Croatia.

Teza

Balder, Ivana (2013) Pravedna trgovina (fair trade) i hrvatsko gospodarstvo. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Boljun, Elena (2011) Politički marketing i politička propaganda. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Brenko, Anastassia (2011) Integracija marketinške komunikacije u grupaciji Valamar. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Guštin, Vedran (2011) B2B marketing na primjeru Tesu d.d. Završni rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Jelenić, Renata (2006) Analiza ekspanzije malih i srednjih poduzeća na međunarodnim tržištima. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Kostelac, Maja (2011) Uloga fizičkog okruženja u oblikovanju strategije uslužnog poduzeća. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Lanča, Andrea (2011) Životni ciklus proizvoda. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Oliva, Ernes (2010) Integrirana marketinška komunikacija u marketingu kampanja. Diplomski rad thesis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli.

Drugo

Kersan-Škabić, Ines (2007) Bruno S. Sergi, William T. Bagatelas and Jana Kubicova (eds.), Industries and markets in central and eastern Europe. Zagreb International Review of Economics & Business.

This list was generated on Mon Jul 29 09:36:22 2024 CEST.